What A Winter!

3:28:00 π.μ.

Ποια ήταν τα προσωπικά μου highlights σε στυλ αυτόν τον χειμώνα? Σιγά μη δεν τα μοιραζόμουν μαζί σας!!

1. Τα RayBan Γυαλιά μυωπίας μου
Τα έχω τέσσερα χρόνια και προσδίδουν απίστευτο στυλ, ειδικά με τα outfits του χειμώνα
2.Το ombre μου σε γαλλική κοτσίδα
Τα σχόλια περιττά. Τελειότητα από τη φίλη μου τη Μαρίνα
3.Ο μπερές από τα Viva Vida. 
Φοβερό χειμερινό αξεσουάρ και τάιριαξε γάντι με το Burberry κασκόλ που θα δείτε

4.Το σκουφάκι με τη φούντα
Χαριτωμένο, trendy, ζεστό.... Για να νιώσεις τον χειμώνα!! Το δικό μου από Bershka

5. Εκείνη η ολόσωμη φόρμα Tally Weijl που δεν αγόρασα ποτέ
Και κλάμα...




6.Χριστούγεννα σε Mall και Golden Hall
Πού αλλού θα νιώσεις καλύτερα το πνεύμα των γιορτών??


  • Zακέτα Tally Weijl
  • Μαύρο κορμάκι Zara
  • Δερμάτινο κολλάν Pull&Bear
  • Μποτάκια Famous                                                                        



  • Zακέτα Bersha
  • Μπλουζάκι Marks&Spencer
  • Κολλάν Pull&Bear
  • Μποτάκια Famous
  •  
 7. Χριστουγεννιάτικη βόλτα στην Ερμού
Υπέροχη βόλτα στο μαγαζί με μπαλετικά <<Mάγια>>. Και ο νέος μου φίλος!!


                                            *Μποτάκια Famous
                                             Σκισμένο ψηλόμεσο Bersha
                                             Παλτό Pink Woman


8.Τα καινούρια sneakers από Famous


9.Η μπλέ μπλούζα Saint Oliver
Ναι, it's my life και τη φοράω με το μαύρο δερμάτινο κολλάν από Pull&Bear. Και η γιαγιά μου!!

              
10.Το φροντιστήριο γίνεται catwalk
Και το γιορτάζω με leather look!!
  • Δερμάτινο κολλάν Pull&Bear
  • Δερμάτινο τζάκετ Divided by H&M
  • Λευκό πουκάμισο Dolce & Gabbana
  • Μποτάκια Famous
  • Γυαλιά Ray Ban 

11. Το καινούριο μου φόρεμα από Tally Weijl!
Πάμε στα Oscar!! To ροκάρω με τα μποτάκια Famous!!

 12. Το μαύρο φόρεμα Attrattivo
Η μαύρη χήρα γλεντάει στο Vitrine Bar


* Μποτάκια Geox
Μενταγιόν Accessorize
Kρίκοι από PussyAccesories Ερμού
Συλλεκτικό ροκ περικάρπιο

13. Οι ηλιόλουστες μέρες του Φλεβάρη
  • Μπλουζάκι Friday's Project από Viva Vida
  • Παντελόνι Bershka
  • Μποτάκια Timberland

14. O Άκης Πετρετζίκης
Με ικέτευε για μια φωτογραφία... Να μην καθόμουν?
* Το φούτερ είναι από Pull&Bear και το παλτό από Pink Woman

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια