I'm In Andros, babyy!!

11:52:00 π.μ.

Ελπίζω να μη σας έχω ζαλίσει με τις καλοκαιρινές μου εξορμήσεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι πέρασα πέντε μέρες και στην Άνδρο... Είναι το τρίτο νησί που επισκέπτομαι φέτος το καλοκαίρι και είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Εφόσον είχαμε αυτοκίνητο, κάναμε ένα road trip σε όλο το νησί, ενώ γνωρίσαμε καλά το Γαύριο, το Μπατσί, τη χώρα και τον όρμο Κορθίου. Εντούτοις, το νησί στο μεγαλύτερο μέρος του είναι βραχώδες με ελάχιστο πράσινο και δρόμους με πολλές στροφές. Επιπρόσθετα, ο δυνατός αέρας που φυσούσε σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής μας στο νησί (7 μποφόρ περίπου) μάς ταλαιπώρησε αρκετά.
Ωστόσο, εγώ δεν αποθαρρύνθηκα και έκανα το μπάνιο μου κάθε μέρα σε θάλασσα και πισίνα, ενώ αυτοσχεδίασα και όσον αφορά στα outfits!


Γυαλιά RayBan
Μπλουζάκι Pull & Bear
Σορτσάκι Calzedonia
Τσάντα Naomi Campbell
Σανδάλια Famous








Mix and match μπικίνι σε total black με πάνω από Calzedonia και ψηλόμεσο κάτω Fontana Di Vita



Φόρεμα Friday's Project από Viva Vida Stores
Πλατφόρμες Lumberjack
Τσόκερ Tally Weijl
Κρίκοι Accessorize









 Mix and match μπικίνι με πάνω Protest και κάτω από H&M









Φόρεμα Rouge Paris


 




Μπικίνι Protest

 






Μπλουζάκι Tally Weijl
Σορτσάκι H&M
Πλατφόρμες Lumberjack







Μπλουζάκι Pull & Bear
Σορτσάκι Attrattivo
Σανδάλια Famous











Και φυσικά το αγαπημένο μου μαγιώ Pink Woman










  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια