When In Aigina

6:52:00 π.μ.

Φέτος το καλοκαίρι αποφάσισα ότι απλούστατα δε θα μένω για πολύ με σταυρωμένα χέρια στην Αθήνα! Και πράγματι, μετά την Κέα και το χωριό, αποφάσισα να περάσω λίγο και από την Αίγινα!
Για μια ακόμα φορά δημιούργησα στο μυαλό μου μοναδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις και η διαμονή μου στο Aegina Hotel θα μου μείνει απλά αξέχαστη. Βόλτες στο λιμάνι, κολύμπι και χαλάρωση στον Μαραθώνα, ένα μεσημέρι στην Αγία Μαρίνα, αλλά και μπαρ και κλαμπάκια που δεν κράτησαν εμένα και τη φίλη μου στο ξενοδοχείο. Η Αίγινα είναι ο,τι καλύτερο για μια εξόρμηση 3-4 ημερών (μόλις 1 ώρα και 10 λεπτά από τον Πειραιά), αλλά όποιος καθίσει και περισσότερο σίγουρα θα βρει πράγματα να κάνει!! Πάμε να δούμε μαγιώ και συνολάκια;


Μπλουζάκι Tally Weijl
Παντελόνι Benetton
Πέδιλα Avvento
Γυαλιά RayBan
Τσάντα Naomi Campbell




Μπικίνι Protest
Γυαλιά RayBan




Τσόκερ Tally Weijl
Κρίκοι Accessorize
Φόρεμα Zara
Πλατφόρμες Avvento




Mix and match μπικίνι με μαύρω πάνω από Calzedonia και κάτω από H&M
Γυαλιά RayBan




Μπλουζάκι και φούστα Pink Woman
Πλατφόρμες Avvento
Κολιέ Ivy Accessories




Ολόσωμο Pink Woman



Μπλουζάκι Toi&Moi
Σορτσάκι Η&M
Σαγιονάρες Reef
Από μέσα το παραπάνω ολόσωμο


























































  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Mολις σε ανακαλυψα...Μου αρεσουν παρα πολυ τα outfits σου...

    Marion , http://thesecetdiaryofagirlicious.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου ευχαριστώ πολύ !! Θα τσεκάρω κι εγώ το μπλογκ σου❤

      Διαγραφή