Make-up Time

3:35:00 π.μ.

Ποιο είναι το κατάλληλο πρωινό μακιγιάζ;; Ε, λοιπόν, εγώ δεν είμαι make-up artist και σίγουρα δεν είμαι εξπέρ στο αντικείμενο, αλλά βάφομαι βέβαια και προσπαθώ να ενημερώνομαι για τάσεις κλπ. Για το πρωινό μου μακιγιάζ, το οποίο θα πρέπει να αρμόζει με την ώρα και το σχολείο, πήρα ιδέες από ένα περιοδικό της Seventeen με οδηγίες για μακιγιάζ! Σας παραθέτω λοιπόν τον προσωπικό μου οδηγό

1ο: 

 



2ο:


 Φυσικά η δική μου δουλειά δεν είναι η ίδια ακριβώς και δε χρησιμοποιώ τόσο προιόντα Seventeen. Αυτό είναι το πρότυπό μου. Ας πούμε, για μένα οι σκιές δεν είναι απαραίτητο συστατικό του πρωινού μακιγιάζ!! Επίσης, εγώ μένω πιστή στα δικά μου essentials, τα οποία σάς παρουσιάζω:

Μάσκαρα μπλε Avon
Διπλό πινέλο H&M
Sephora make-up
Nude κραγιόν Erre Due
Εναλλακτικά ροζ κραγιόν H&M, που από τη μία πλευρά είναι κραγιόν και, από την άλλη, lip gloss





Τα δικά μου tips:

  • Απλώστε το makeup με το μεγάλο πινέλο, κάνοντας αρμονικές, κυκλικές κινήσεις προς την ίδια κατεύθυνση. Διορθώστε τις ατέλειες με το μικρότερο, το οποίο είναι κατάλληλογια κάλυψη κενών,  για πούδρα και sculpting.
  • Ένα απαλό liposan και κραγιόν σε μικρή ποσότητα μπορεί να αποτελέσει καλή βάση για το Lip gloss. Με αυτό τον τρόπο, τα χείλη μπορούν να δείξουν πιο σαρκώδη, δροσερά και φωτεινά
  • Όσον αφορά στη mascara, ξεκινήστε με κλειστά τα μάτια, τραβώντας τιε βλεφαρίδες μαζί προς τα πάνω. Συνεχίστε με τις πάνω και κάτω βλεφαρίδες ξεχώριστα

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια