Απόγευμα στο The Mall Athens

3:17:00 π.μ.

Χθες το απόγευμα επισκέφτηκα μετά από καιρό το αγαπημένο μου Mall. Παραδόξως, δεν ψώνισα, αλλά έκανα απλώς μία βόλτα. Ωστόσο,θα μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από το The Jeans+Shoes Festival, η τελευταία μέρα του οποίου είναι σήμερα. Στον τελευταίο όροφο, λοιπόν, καταρχάς πήρα μέρος σε έναν διαγωνισμό για να κερδίσω κάποιο ρούχο της μάρκας Celio*, κυρίως τζιν. Στη συνέχεια, συζήτησα με τους στυλίστες του Madame Figaro, που βρίσκονταν εκεί. Μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας τα tips που μου έδωσαν!

*Σύμφωνα με τους στυλίστες του Madame Figaro, η πιο αξιόπιστη πηγή σε θέματα μόδας είναι η γαλλική Vogue
*Μεγάλη τάση και φέτος το καρώ!
*Φορέστε βράδυ το αγαπημένο σας τζιν, κατά προτίμηση ψηλόμεσο ή/και σκισμένο με μυτερή γόβα, για στυλ εμπνευσμένο από JLO!!
*Παρόλο που τελευταία βλέπουμε συνέχεια το military, δεν είναι τόσο μεγάλη τάση σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές. Ωστόσο, θα το δούμε πολύ συχνά σε flyer!!
*Μεγάλο highlight η μεταλλιζέ φούστα και τολμήστε τη με φούτερ ή πουλόβερ!!!

Το δώρο μου ήταν το νέο τεύχος του Mdame Figaro ΔΩΡΕΑΝ!!
Εγώ για αυτή τη μέρα είχα επιλέξει:
  • Τζιν γιλέκο Pull&Bear
  • Φούτερ Tally Weijl
  • Τζιν παντελόνι Pink Woman
  • Μποτάκια Famous














Στη συνέχεια, στο Galerie de Beaute τόλμησα τη νέα τάση!! Μαύρο κραγιόν!! Η make-up artist της Tommy G μού εξήγησε ότι το μαύρο κραγιόν χρειάζεται οπωσδήποτε ρουζ, γιατί συχνά κάνει το πρόσωπο να φαίνεται πιο χλωμό και συστήνεται και μια απλή, λεπτή γραμμή eyeliner. Σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω!


  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια