AXDW - Day 1

6:36:00 π.μ.

Το να ανοίγεις ένα ωραίο πρωί (μπορεί να ήταν και απόγευμα, δε θυμάμαι!) τα e-mails σου και να βλέπεις αυτό δεν είναι απλή υπόθεση:


Βασικά είναι κάτι που σε κάνει να αρχίζεις να μετράς αντίστροφα και να ανυπομονείς!! Ναι, η πρώτη μου φορά στο Athens Exclusive Designers Week στο Μέγαρο Ζαππείου! Σίγουρα τόσο στο Instagram όσο και στη σελίδα μου στο Facebook έχετε ήδη δει φωτογραφίες, αλλά έφτασε η ώρα να δείτε εδώ πιο ολοκληρωμένα πώς βίωσα εγώ αυτή την εμπειρία! Να αναφέρω λοιπόν αρχικά ότι εγώ παρευρέθηκα σε τρεις επιδείξεις της Παρασκευής 20 Οκτωβρίου, μία του Σαββάτου 21 Οκτωβρίου και δύο επιδείξεις της τελευταίας μέρας, Κυριακής 22 Οκτωβρίου.
Στο συγκεκριμένο ποστ θα αναφερθώ στην πρώτη μου μέρα στο AXDW, κατά την οποία πρακολούθησα τις επιδείξεις των AKTO Art & Design College, Kristi B και Blondie E.
Πάμε λοιπόν πρώτα απ’ όλα να δούμε το outfit της πρώτης μέρας!






Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Ολόσωμο σορτάκι Bershka
Κολλάν Pull & Bear
Κολιέ Ivy Accessories
Μποτάκια Flyfor
Γυαλιά Ray Ban
Τσάντα Roxy

 Πάμε τώρα να δούμε τις επιδείξεις μέσα από τα δικά μου μάτια και τη δική μου κάμερα!

AKTO

























Γεωμετρικά σχήματα, πρωτότυπα μοτίβα και κοψίματα... Σίγουρα οι δημιουργίες του AKTO College άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις μέσα από τις δύο τους θεματικές ενότητες. Η πρώτη ονομαζόταν "Abandon World"και ήταν εμπνευσμένη από την Αναγέννηση, περιλαμβάνοντας ασαφείς φόρμες και υλικά όπως λινό και μέταλλο. Η δεύτερη θεματική ενότητα, "De Stijl & Bahaus in Fashion", ήταν εμπνευσμένη από τα δύο αυτά καλλιτεχνικά κινήματα της Ολλανδίας και της Γερμανίας αντίστοιχα , με κύριο χαρακτηριστικό τα γεωμετρικά σχήματα και χρώματα των ζωγράφων P. Modrian, V. Kandinsky, P. Klee και J. Itten.



Kristi B










Με μελωδίες όπως "Hit The Road Jack" και "Pretty Woman", αλλά και παραμυθένιες δημιουργίες, η επίδειξη της Kristi B σίγουρα μάς θύμισε ταινίες και μια άλλη εποχή!


Blondie E.

















Ξεκάθαρα ό, τι πιο avant- garde έχω δει τελευταία! Δύχτυα, διαφάνειες και σκούρα χρώματα (ως και στα κραγιόν) έκαναν τα κόμμάτια της Blondie E. τόσο γκοθ και μυστηριακά. Για χάρη της καινοτομίας, υπήρξε και μοντέλο που εμφανίστηκε τελείως γυμνόστηθο, ενώ γενικότερα πολλές από αυτές τις σκοτεινές δημιουργίες άφησαν λίγα στη φαντασία!!


Βγαίνοντας, είχα τη χαρά να συναντήσω την πανέμορφη Ελένη Χατζίδου, η οποία λίγο μετά θα άνοιγε το σόου της Irene Angelopoulos με την εντυπωσιακή τουαλέτα που θα δείτε παρακάτω!






Α! Και να βγάλω τα καθιερωμένα μου Boomerang!!






  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια