Στυλ για τα... μπουζούκια

8:27:00 π.μ.

Καταρχάς, να μην παραλείψω να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους!!! Ευτυχισμένο το 2018, να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε και ελπίζω πάντα να περιτριγυρίζεστε από χαρά, υγεία, τύχη και ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν ❤❤
Τα δικά μου Χριστούγεννα ήταν από τα καλύτερα της ζωής μου!! Έκανα πολλές βόλτες εδώ, ενώ την Πρωτοχρονιά βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη, εξόρμηση για την οποία εννοείται ότι θα υπάρξει σχετικό post τις επόμενες μέρες. Για τυχόν καθυστερήσεις να με δικαιολογήσετε, έρχεται και μια εξεταστική...
Το συγκεκριμένο post μας αφορά το outfit μου στο Κέντρο Αθηνών στις 29 Δεκεμβρίου, όπου πήγα για να ακούσω τον Νίκο Οικονομόπουλο, εννοείται...
Όπως θα Δείτε, jumpsuit ακόμα μια φορά για εμένα, η οποία μάλιστα είναι δημιουργία Amy Gee, ένα κομμάτι πολύ αγαπημένο μου.
Το συνδύασα με ψηλά peep toe μποτάκια Top Or, δερμάτινο Zara και τσαντάκι Kem. Το αξεσουάρ χεριού είναι Achilleas Accesories. Sneak peek!











  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια